Software architect is de instantie die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen, documenteren, ontwerpen, beoordelen en implementeren van de software. Software-architectuur omvat:

•Het bieden van technieken en methoden voor het opslaan en gebruiken van softwarecomponenten•Het leveren van een softwareontwerp voor het maken van computerprogramma's•Het geven van training aan het personeel in het gebruik van computersoftware•Het ter beschikking stellen van kantoorruimte voor het installeren en onderhouden van computerhardware•Het bieden van klantenondersteuning bij het gebruik van computersoftware

architectuur

 

 

Architectuur is de wetenschap van planning. Het is een multidisciplinair proces dat de kennis en vaardigheden van vele technische velden combineert tot een gestructureerde aanpak. Computersoftware wordt gemaakt en gerangschikt in een reeks taken of activiteiten die nodig zijn in een keten die het ene proces in een bepaalde volgorde met het volgende verbindt. Om een ​​softwareproject efficiënt af te ronden, moet een softwareontwerper begrijpen hoe elke schakel in de keten werkt voordat hij aan een project begint. De keten moet op een logische en zinvolle manier worden uitgevoerd. Software moet een gestructureerd pad volgen om ervoor te zorgen dat alle koppelingen zijn verbonden. Er zijn in wezen drie soorten architectuurtechnieken:

· Structured Effacement – Deze architectuurtechniek omvat een systematische ontwikkeling van plannen en architecturale concepten. Vaak worden projecten opgedeeld in sectoren of fasen. Plannen binnen een gestructureerde architectuur en overdracht tussen fasen met behulp van architecturale technieken zoals partitionering, composiet en groepentheorie.

· aspirated Systems – Als een systeem al is gemaakt, kan het worden ontworpen volgens de eisen van de klant met behulp van deze ontwerptechnieken. Als het systeem momenteel in ontwikkeling is, moet het als een aparte entiteit worden ontworpen. In plaats van te proberen bestaande programma's in een nieuwe architectuur te passen, moet de ontwerper een nieuw systeem compatibel maken met alles wat hij probeert om het in te passen.

Er moet rekening worden gehouden met het feit dat een systeem niet in een vacuüm kan worden ontworpen of geprogrammeerd. Er moet rekening worden gehouden met de structuur van het systeem. Een goede architectuur wordt altijd beschouwd als onderdeel van het algemene onderwerp van het systeem. De stroom moet worden begrepen voordat een architectuur daadwerkelijk kan worden geïmplementeerd.

De architect legt als webdesigner of programmeur het eenvoudigst de logische stroom van het systeem vast. Van theestOTAL tot de bouwprojecten, de architect moet de gebeurtenissen, beslissingen en planning bijhouden. Deze rol is zeer delicaat omdat de architect precies bepaalt welke projecten slagen en welke mislukkingen kunnen optreden. Het begrijpen van de stroom geeft de beste architecten de beste voordelen tijdens het testen van het systeem.

Testen/stoffige testen/Ontwikkeling

Testen is de belangrijkste fase van de softwareontwikkelingscyclus. Dit is de fase van het onderzoeken van de kwaliteit van het systeem en het vermogen om de verwachte en verwachte belasting te weerstaan. Tijdens het testen bepalen we of de software correct functioneert op de gevraagde output. We testen op impact op het bestandssysteem, foutmeldingen en systeemstoringen. We controleren ook of de code werkt voor een specifieke gebruiker. Testen is een zeer belangrijke fase van de softwareontwikkelingscyclus. Inzicht in de acceptatie van de software door de gebruikers moet worden bewezen voordat deze kan worden goedgekeurd voor definitieve kopie naar de productieomgeving. Het hebben van een werkend systeem compenseert uiteindelijk de hoeveelheid testen die het vereist.

Categories: Main